h1

Fjernsyn og læring

februar 23, 2007

Endelig fik vi lidt vinter. Et par dage i indespærrethed har givet tid til at kigge i gamle gemmer. Og her dukkede en af mine gode, gamle venner frem. Nemlig Groucho Marx. Groucho er altid god for en skarp og eftertænksom kommentar med et strejf af humor. Her et eksempel.

“Jeg må sige, at jeg finder fjernsyn meget lærerigt – hver gang der er nogen, der tænder for det, går jeg ned på biblioteket og læser en god bog.”

Og gad vide, om han ikke har ret …

One comment

  1. Jeg er syg med influenza på fjerde dag og i morgen er jeg altså ligeglad med både feber og sne – jeg VIL på biblioteket – for jeg kan altså ikke holde mere fladpandet tv ud – så jeg er med Groucho🙂



Skriv et svar

