h1

Kundeservice i detailbutikkerne – op- eller nedtur?

juni 16, 2007

angry-guypreview.jpg

I en nylig artikel i det amerikanske Stores magazine kan man læse følgende citat fra en undersøgelse, der har set på, hvordan det står til med kundeservicen i detailbutikkerne (min oversættelse):

“Et gennemgående tema i kundernes kommentarer er, at de ikke kan se nogen sammenhæng mellem det image/brand, der kommunikeres i [butikkernes/kædernes] reklamekampagner, og den oplevelse de rent faktisk har, når de besøger butikkerne.”

Nu er der tale om en amerikansk undersøgelse, men jeg oplever i hvert fald en langt højere servicementalitet i USA end her i landet. Så står det galt til “over there”, så må det stå intet mindre end katastrofalt til herhjemme…

Hvad mener du? Og hvad skal vi gøre ved det?

Kilde: Billedet er hentet på bloggen Seeds of Growth

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: