h1

Succesformel: Et lille bitte nøk mere … Del 2

marts 5, 2008

Der er ingen tvivl om, at tennisspilleren Rafael Nadal praktiserer ovenstående succesformel.

I et eksklusivt interview med metroXpress udtaler han:

“Hver dag, når jeg går til træningsbanen, tænker jeg over, hvad jeg skal forbedre i dag. Skal min serv være bedre, skal jeg arbejde på flugtspillet eller måske være mere aggressiv? I sidste ende er det vigtigste, at man er mentalt og fysisk stærk nok til at møde enhver modstander.”

Skriv et svar

