h1

Derfor går det af H…… til i amerikansk erhvervsliv?

november 16, 2009

Tag et kig på den amerikanske reklame- og branding guru Laura Ries´ medvirken i fx. TV-klippet “Power Ranking” eller “CEOs bad behavior” – klik her.

Lyt til hende … og ikke mindst hendes måde at tale på … og du har svaret på, hvorfor det står så sløjt til derovre.

OK – det er muligvis mig, der er noget galt med. Men jeg forstår ganske enkelt ikke, at der findes seriøst tænkende virksomheder og/eller ditto virksomhedsledere, der vil hyre hende til noget som helst …

Og jeg håber ved grød heller ikke, at der er kvinder i Kongeriget Danmark, der kan se, hvad det er hun skal og kan … uagtet at jeg går varmt ind for al den begavede kvindelighed, der kan presses ind i erhvervslivet …

Men, jeg lytter selvfølgelig gerne, hvis der er nogen, der kan give mig en god forklaring …. vi kan jo alle blive klogere.

Skriv et svar

