h1

Verdens bedste strategi for optimal kundeservice

maj 2, 2011

Gad vide, hvad der mon skal til …

Skal vi smile mere mere til kunderne?

Er det den direkte øjenkontakt, der tæller?

Hvad med en venlig attitude?

Naturligvis er alle disse forhold vigtige. Men det vigtigste er, at fokusere på at skabe et godt miljø/klima for dine medarbejdere. Så vil de nemlig bagefter gøre (alt) det, der skal til for at at servicere jeres kunder bedst muligt …

Læs mere om tankegangen bag denne strategi på Jon Gordon´s blog i dette indlæg: The Greatest Customer Service Strategy

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: